2017 – 2018 Güz Dönemi Ders Kayıt Prosedürü
2017-2018 GÜZ DÖNEMİ DERS KAYIT PROSEDÜRÜ
2017-2018 GÜZ DÖNEMİ ETKİLEŞİMLİ DERS KAYITLARI 18– 22 EYLÜL 2017 TARİHLERİ ARASINDA YAPILACAKTIR. KAYITLAR İÇİN TAKİP ETMENİZ GEREKEN PROSEDÜR AŞAĞIDA AÇIKLANMIŞTIR.
- HARCINI YATIRIP, ERİŞİM HAKKI (ACCESS) AÇILAN 2016 VE ÖNCESİ KAYITLI ÖĞRENCİLERİMİZ 18 – 22 EYLÜL 2017 TARİHLERİ ARASINDA ÖĞRENCİ İŞLERİ BİLGİ SİSTEMİNE http://oibs.eul.edu.tr ADRESİNDEN GİRİP KAYITLARINI GERÇEKLEŞTİRECEKLERDİR. 2017 KAYITLI ÖĞRENCİLERİMİZİN KAYITLARI DANIŞMANLARI TARAFINDAN YAPILACAKTIR.
- 24/09/2017 TARİHİNDEN SONRA HARCINI YATIRAN ÖĞRENCİLERDEN GEÇ KAYIT CEZASI ALINACAKTIR.
- KÜMÜLATİF NOT ORTALAMASI 2.00 VE ÜZERİNDE OLUP 1 EK DERS ALMAK İSTEYEN ÖĞRENCİLER EK DERS ÜCRETİNİ İŞ BANKASININ 6806-199 NOLU HESABINA YATIRIP AÇIKLAMA KISMINA İSE ÖĞRENCİ NUMARASI,ADINI VE 1 EK DERS ÜCRETİ İBARESİNİ YAZMALIDIR. EK DERS HAKKI 24 SAAT İÇERİSİNDE AÇILACAKTIR.
- KÜMÜLATİF NOT ORTALAMASI 3.00 VE ÜZERİ OLUP DA 2 EK DERS ALMAK İSTEYEN ÖĞRENCİLER EK DERS ÜCRETLERİNİ İŞ BANKASININ 6806-199 NOLU HESABINA YATIRIP AÇIKLAMA KISMINA İSE ÖĞRENCİ NUMARASI,ADINI VE 2 EK DERS ÜCRETİ İBARESİNİ YAZMALIDIR. EK DERS HAKKI 24 SAAT İÇERİSİNDE AÇILACAKTIR.
EK DERS ALMAK İSTEYEN ÖĞRENCİLER ÜCRETLERİNİ ( 1 EK DERS ÜCRETİ: 1090TL) 6 EKİM 2017 TARİHİNE KADAR YATIRABİLİRLER.
- İNTERNET ÜZERİNDEN KAYDINI GERÇEKLEŞTİREMEYEN ÖĞRENCİLER EN GEÇ 6 EKİM 2017 TARİHİNE KADAR DANIŞMAN HOCALARIYLA BİRLİKTE KAYITLARINI SİSTEME GİRMELERİ GEREKMEKTEDİR.
- BÜTÜN ÖĞRENCİLERİN 25 EYLÜL – 9 EKİM 2017 TARİHLERİ ARASINDA DANIŞMANLARI İLE YÜZ YÜZE KAYITLARINI ONAYLAMALARI GEREKMEKTEDİR. Bu işlem yapılmadığı takdirde harcınız yatırılmış olsa bile ders kaydınız yapılmamış sayılacaktır.
- İNTERAKTİF KAYIT ESNASINDA PROBLEM YAŞANILDIĞI TAKDİRDE ÖĞRENCİ KİMLİK VE TELEFON BİLGİLERİ İLE BİRLİKTE YAŞANILAN SORUNUN AYRINTILI BİR ŞEKİLDE oibs@eul.edu.tr ADRESİNE ELEKTRONİK POSTA ATILMASI GEREKMEKTEDİR. SORUNUN TELEFONLA BİLDİRİMİ KABUL EDİLMEYECEKTİR. SORUNUN ÇÖZÜMÜ İÇİN TELEFON VEYA ELEKTRONİK POSTA YOLUYLA ÖĞRENCİ İLE İLETİŞİME GEÇİLECEKTİR.
İnteraktif Kayıt Nasıl Yapılır?
- Ders kaydınızı yapmak için ekranın üst kısmında bulunan ÖĞRENCİ linkine, daha sonra sol kısımda bulunan DERS linkine, son olarak da YENİ İNTERAKTİF KAYIT linkine tıklayarak interaktif kayıt sayfasına geçiş yapınız.
- Karşınıza Müfredat Listesi gelecektir. Bu liste aşağıdaki kriterlere göre renklere ayrılmıştır.
a. Kırmızı = Başarısız olduğunuz ve öncelikle almak zorunda olduğunuz dersleri gösterir.
i. Başarısız olduğunuz ders, içinde olduğumuz dönem dersi değilse almak zorunda değilsiniz. Ancak, başarısız olduğunuz ders içinde bulunduğumuz dönem dersi ise onu kaydetmeden diğer dersleri ekleyemezsiniz. Başarısız olduğunuz ders önceliklidir ve tüm başarısız olunan dersler aynı anda eklenmelidir.
b. Sarı = İçinde bulunduğunuz döneme göre alabileceğiniz dersleri gösterir.
c. Gri = İçinde bulunduğunuz döneme göre alamayacağınız dersleri gösterir.
d. Pembe = Seçmeli derslerinizi gösterir ve hangi dönemde olursa olsun istediğiniz dersi alabilirsiniz.
e. Yeşil = D ve üstü not aldığınız dersler
Ders ekleme işlemini, tüm zorunlu dersleri(seçmeli dersler hariç) seçerek 1 defada yapabilirsiniz. Seçmeli derslerinizi tek tek eklemeniz gerekmektedir. Almak istediğiniz dersleri ve şubelerini seçtikten sonra Müfredat listesinin en altında bulunan KAYDET butonuna tıklamanız yeterli olacaktır.
Şube değişikliği yapmak için, Seçili Ders Listesinden değişiklik yapmak istediğiniz dersi seçerek SİL butonuna tıklayınız ve tekrar Müfredat Listesine geri dönerek yeni şube seçimi ile dersi tekrar ekleyiniz.
Yanında seçim butonu olan dersler Akademik dönemde açılmış olan derslerdir. Eğer seçim butonu yok ise, o ders Akademik döneme açılmamış demektir.
Almak istediğiniz dersleri tamamladıktan sonra, Açıklama kısmına Danışmanınıza yollayacağınız mesajı yazarak ONAY butonuna tıklayınız.
Danışmanınız sizin onaylamış olduğunuz interaktif kaydı kontrol edecek ve bir sorun varsa reddedecek ve sizden düzeltme isteyecektir..